Valstu saraksts, uz kurām šobrīd piegādājam sūtījumus:
Austrija, Beļģija, Bosnija un Hercegovina, Bulgārija, Čehija, Dānija, Francija, Grieķija, Horvātija, Igaunija, Īrija, Islande, Itālija, Kipra, Lihtenšteina, Lietuva, Lielbritānija (Apvienotā Karaliste), Luksemburga, Malta, Nīderlande, Norvēģija, Polija, Portugāle, Rumānija, Serbija, Slovākija, Slovēnija, Somija, Spānija, Šveice, Ungārija, Vācija, Zviedrija.
Sarakstā nav jūsu izvēlētās valsts? Atvainojamies, taču tas nozīmē, ka šobrīd piegāde uz jūsu izvēlēto valsti nav iespējama.
Ņemiet vērā, ka sūtījumi tiek piegādāti tikai uz kontinentālo Eiropu.
Kādi ir iespējamie piegādes veidi?
- Piegāde uz mājām, izmantojot izvēlētā kurjeru dienesta pakalpojumus
- Piegāde uz pakomātiem vai sūtījumu saņemšanas punktiem*
- Saņemšana noliktavā** - Mehanizācijas iela 14, Svētciems, Salacgrīvas pagasts, Limbažu novads, LV-4033
* Pakomātos sūtījumi tiek glabāti 5 kalendārās dienas. Ja sūtījums netiks izņemts, tas tiks nosūtīts atpakaļ pārdevējam.
** Sūtījuma saņemšana noliktavā ir iespējama tikai valsts iekšienē. Savas preces jūs varat saņemt tikai pēc tam, kad esat saņēmis apstiprinājumu, ka jūsu sūtījums ir sagatavots saņemšanai.
Kurjers var lūgt palīdzēt izkraut sūtījumus, kuru svars pārsniedz 31,5 kg.
Kad es saņemšu savu sūtījumu?
Tiklīdz būsiet samaksājis par savu pirkumu, mūsu pārdevēji sāks pakot jūsu preces. Kad pārdevējs būs iepakojis un nodevis sūtījumu jūsu izvēlētajam kurjeru dienestam, uz pasūtījumā norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīta vēstule ar sūtījuma izsekošanas saiti. Nospiežot uz saites, varēsiet izsekot savu sūtījumu. Kad sūtījums būs piegādāts uz jūsu izvēlēto pakomātu vai saņemšanas punktu, jums tiks nosūtīts SMS ziņojums.
Piegādes cena un laiks
Piegādes cena un laiks ir atkarīgs no:
- piegādes valsts;
- preces svara un izmēriem;
Maksimālais piegādes laiks uz Eiropas Savienības valstīm ir līdz 10 darba dienām no sūtījuma izsūtīšanas brīža.
Plānojot pasūtījumus svētku sezonā, lūdzam ņemt vērā, ka piegādes laiks var palielināties līdz 20 darba dienām.
Esmu saņēmis bojātu sūtījumu. Kas man jādara?
Pieņemot sūtījumu, apskatiet sūtījuma iepakojumu. Ja konstatējat, ka sūtījums ir bojāts:
- Paziņojiet par to kurjeram, kurš piegādāja sūtījumu, vai saņemšanas punkta darbiniekam, lai aizpildītu aktu par iepakojuma bojājumu.
- Ja pieņemsiet bojātu sūtījumu, obligāti nofotografējiet sūtījuma bojājumus.
Ja pieņemsiet bojātu sūtījumu un pieņemšanas dokumentā neierakstīsiet par to piezīmi, tiks uzskatīts, ka sūtījums ir piegādāts nebojāts. Ja pēc sūtījuma izpakošanas konstatējat, ka prece ir bojāta, nofotografējiet to un sazinieties ar mums pa tālruni +371 27782484, +371 29227050 vai rakstot uz e-pastu: info@emiauto.lv